تحديث آخر نسخة 1.8.37

تقييم الموضوع :
  • 0 أصوات - بمعدل 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خلل بملفات التعريب. برجاء التحديث
يا مستر بيبو أنا أحب أقولك أني حدثت للنسخة 1.2.14 بدون أي مشاكل وبدون أي تعديل أو أي حاجه في القوالب كل حاجه زي ما هي ومعملتش أي حاجه خالص ولا حتى جيت ناحية القوالب أو التمبلتس ..

دلوقتي أنا عايز أعرف حاجه واحده بس أنتا قولت فوق التالي :
برجاء من الجميع إعادة تحميل اللغة العربية
وإعادة رفع ملف inc/languages/arabic/global.lang.php

يعني إنتا يا أخي الفاضل عايز تفهمني إن كل الملفات دي عشان خاطر تعديل رابط الدعم العربي ؟؟؟؟ أنا نزلت ملفات اللغة العربية زي ما قولت ولقيت أن الملفات كتيرة فعايز أفهم ليه كل ده هو أنتوا عدلتوا الملفات دي كلها ؟؟؟

ولو هو مطلوب إننا نرفع ملف واحد وهو global.lang.php أيه لزمة باقي الملفات بقه السابقة ؟؟؟؟

كمان أنا ليا طلب لما تحطوا إعلان في الموقع عن تحديث أو سد ثغرة أو أصلاح عطل ياريت توضحوا لينا وتفهمونا أيه الحاجه اللي إحنا بنعملها أو ليه بنرفع الملفات دي وعشان خاطر أيه ،، لأن في ساعات ناس كتيرة بتكون معدله في المنتديات بتاعتها بطريقتها الخاصة ولما بترفع ملف تحديث أو غيره ممكن يخرب كل اللي هو عامله ولو حتى أخد نسخة احتياطية فهو لازم بأي حال من الاحوال هيعمل ترقية ،، وأستعادة النسخة الاحتياطية مش سهلة يعني أحنا بالنسبة لينا الموضوع عادي دلوقتي لكن مع مرور الزمن موقعك هيكبر وهتكون قاعدة البيانات مساحتها كبيرة 100 ميجا وأكتر ناهيك عن مساحة ملفات الموقع ، فتخيل معايا لما تحصل مشكلة ونقعد نرفع في الملفات دي كل شوية وقاعدة البيانات كمان ..

فياريت أي حاجه تطلبوا مننا إننا نعملها عرفونا فايدتها أيه بس
شكراً ليك وفي أنتظار ردك أخي بيبو

إذا كنت لا تقرأ إلا ما يُعجبك فقط ، فإنك إذاً لن تتعلم أبداً !

[صورة: modern.gif]
*
WwW.Modern2Day.CoM

When Quality Matters
شكر من طرف :

الردود في هذا الموضوع
Re: خلل بملفات التعريب. برجاء التحديث - بواسطة darkangel4u - 2008-07-29, 10:20 PM

التنقل السريع :

يقوم بقرائة الموضوع: بالاضافة الى ( 1 ) ضيف كريم