تحديث آخر نسخة 1.8.37

تقييم الموضوع :
  • 0 أصوات - بمعدل 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حدوث خلل يتسبب بأيقاف مؤقت لتجربة محاكاة "الانفجار الكوني العظيم"...
السلام عليكم

انا بقى متفأل جدا سؤ علو المشروع اولأ

ربنا قالنا نسعى والارض مليانه اكتشافات ربنا سبحانه وتعاله قالنا اكتشفو زى منتو عاوزين صح

وكمان احنا ناس مؤمنين عارفين كويس ان يومنهاية الارض هوا يوم واحد وربنا ذكره فى كتابه الكريم يوم القيامه

يعنى ولا ثقبل اسود ولا حاجه هوا ممكن يكون الاستنتاجات بالارقام القياسيه والحوارات دى بتقول ان ممكن فعلا الانفاجار يسبب فجوه تبتلع الارض لكن

احنامؤمنين
اذا كان المشروع هيعمل فجوه انا متفائل ان المشروع مش هيكمل وهتطلعلهم اسباب كثيره وبردو مش هيكمل ده لوكان هيعمل فجوه والله اعلم ولومش هيعملفجوه يبقى هيكمل وهيشتغل المشروع وهيتم
وجهة نظرى لو المشروع هيعمل ثقبده هيؤدى الىنهايت الارض صح وربنا قال لنا نهاية الارض هى يوم القيام وانا مؤمن بكدا يعنى ربنا عارف انهيجى يوم زى كد والعلمأ دول يعملو مشروع زى ده وبردو حدد لنا يومالقيامه وحدد لنا العلامات الصغره والكبرى تقدروتقلو لى المشروع ده من العلامات الصغره ولا الكبري

زيه زى موضوع اسرائيل لمابيقولو ان ايران هتضربها وهتنهيها بردومفتكرش لأن ربنا قلنا احنا مش هنسلم منهم غير لما نبقى على دينهم وكمان لسه اليوم اللى احنا والمسحيين هنتحد فيه لمحاربت الياهود مفتكرش هوا ده اليوم

تحياتى
الرد
شكر من طرف :

الردود في هذا الموضوع
RE: حدوث خلل يتسبب بأيقاف مؤقت لتجربة محاكاة "الانفجار الكوني العظيم"... - بواسطة MR.A_H_M_E_D - 2008-10-17, 09:37 AM

التنقل السريع :

يقوم بقرائة الموضوع: بالاضافة الى ( 1 ) ضيف كريم