تحديث آخر نسخة 1.8.37

تقييم الموضوع :
  • 0 أصوات - بمعدل 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشكلة في تركيب mybb مع مجلة mkPortal
أيوة ما هو أنا أستخدمت أصدار utf - 8 ولقيت مش موضوع واحد بس اللي بايظ لأ ده الموقع كله مليان رموز وكل أقسامه وبالنسبه لتغيير ما بداخل الموضوع فأنا مش بتكلم على ما بداخل الموضوع أنا عندي برضو شوية حاجات في لوحة تحكم المجلة وزي ما أنتا شايف عنوان أخبار الجزيرة بايظ برضو وبعض عناوين البلوكات اللي في لوحة التحكم بالاضافة لعناوين أقسام الاخبار في لوحة التحكم مش عارف أفهم منها حاجه خالص حتى بعد ما سميتها بالعربي لأن العربي بيظهر بالشكل ده ؟؟؟؟؟؟؟؟ علامات أستفهام

وانا موجود أهو ومعاكم قولوا ليا أعمل أيه بالضبط يارب لو عيزاني حتى اشيل المنتديات والمجلة كلها وأبتدي من الأول أنا معنديش أي مشكلة خالص ، بس عرفوني أعمل أيه بالضبط وأحمل المجلة منين وانا همشي على خطواتكم وأتحملوا أنتوا المسؤوليه بقه

ووالله يا مستر بيبو أنا قريت المشاكل اللي قابلت الناس هنا ،،، بس عارف أنا زهقت من كتر ما برفع المجلة كل شوية وامسحها بعد ما تحصل المشكلة دي ،،،، الواحد بيرفع 7 ميجا تقريباً فبتاخد مني وقت ..

قولوا ليا أعمل أيييييييييييييييه وانا همشي معاكم خطوة خطوة وعلى فكرة أنا بفهم بسرعة لأني ليا تجارب كتير مع المجلة والمنتديات وبرامج FTP فأنا هفهم بسرعه ومش هتعبكم
ومستر alfawalidou الموقع بتاعك بصراحه أكتر من رائع ومدهش بجد وانا كنت عرفت أن قبلتك المشكلة دي قبل كده ومعرفش بقه أنتا حلتها أزاي ..

انا برضو كنت هطلب طلب صغنون وهو أنكم لو تدوني الايميلات بتاعتكم على ماسنجر الهوتميل في رسالة خاصة اكون شاكر ليكم عشان أقدر أتابع معاكم وانا شغال مباشرتاً وبرفع الملفات ...

تحياتي ليكم وجزاكم الله كل خير ويوفقكم ديماً
في حفظ الله ورعايته ..

إذا كنت لا تقرأ إلا ما يُعجبك فقط ، فإنك إذاً لن تتعلم أبداً !

[صورة: modern.gif]
*
WwW.Modern2Day.CoM

When Quality Matters
شكر من طرف :

الردود في هذا الموضوع
Re: مشكلة في تركيب mybb مع مجلة mkPortal - بواسطة darkangel4u - 2008-01-05, 08:30 PM

التنقل السريع :

يقوم بقرائة الموضوع: بالاضافة الى ( 3 ) ضيف كريم