تحديث آخر نسخة 1.8.37

تقييم الموضوع :
  • 0 أصوات - بمعدل 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشكلة لوجو المنتديات ، التوسيط ، طول عنوان المواضيع
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا عارف أني خنقت مشرفين وأعضاء الموقع بمشاكلي وبالذات مستر بيبو .. بس وعد مني أول لما وضع المنتديات بتاعي يستقر أني هدخل هنا وأشارك في المنتديات بدل المشاكل اللي أنا كل شوية أحط فيها هنا ..

عندي مشاكل كتيرة هقولها بالتوالي ::

أول مشكلة هي في اللوجو الخاص بالمنتديات أنا عايز أغير اللوجو اللي موجود في المنتديات فوق وفي الواقع أنا عايز أضيف مستطيل بعرض الصفحه فوق يشمل تغيير لوجو المنتدى والفراغ اللي بلون الابيض اللي على الجهة اليسرى ... وياريت لو أعرف أزاي أضيف كود html في المنطقة دي .

تاني مشكلة هي عناوين المواضيع اللي بتظهر في صفحة المنتدى الرئيسية بيظهر جزء صغير جداً من أسم الموضوع فقط وأخر حرف بيكون رمز مربع .. فأنا مش عارف أزاي أخلي عنوان الموضوع يظهر جزء كبير منه بالاضافة إلى الأيقونة الخاصة بالموضوع .

تالت مشكلة هي أني عايز أعمل توسيط لحقوق الدعم العربي اللي موجوده تحت في آخر المنتدى عشان لما أنا أتبعت خطوات تعديل الاستايل اللي كانت موجوده هنا لقيت أنه الحقوق أنتقلت إلى الجنب اليمين .. بالإضافة إلى أني عايز أضيف فوقها كود html الخاص بموقع إليسكا لمعرفة ترتيب الموقع عالمياً ..

أنا عارف أني طولت عليكم ومشاكلي كتيرة بس أنا أستريح من المشاكل دي والمنتدى بتاعي يستقر وهبتدي المشاركة هنا ..
أرجوا الرد وجزاكم الله كل خير ..

إذا كنت لا تقرأ إلا ما يُعجبك فقط ، فإنك إذاً لن تتعلم أبداً !

[صورة: modern.gif]
*
WwW.Modern2Day.CoM

When Quality Matters
شكر من طرف :

الردود في هذا الموضوع
مشكلة لوجو المنتديات ، التوسيط ، طول عنوان المواضيع - بواسطة darkangel4u - 2008-01-16, 12:03 AM

التنقل السريع :

يقوم بقرائة الموضوع: بالاضافة الى ( 1 ) ضيف كريم