تحديث آخر نسخة 1.8.37

تقييم الموضوع :
  • 10 أصوات - بمعدل 4.1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لعبة fifa 2008 فيفا كاملة بالكراك جاهزة للتحميل
احنا مانقدرش يكون رد الجميل اللي نعمله ليك اننا نهجمك , احنا بس بنكلمك كده من عشمنا فيك علشان تراعي ظروفنا , واحد زيي نزل اللعبه في 10 ايام , و هو منتظر انها تشتغل علشان يكمل صفحه الدعوات اللي بندعيهالك , و انا كنت فاكر انك مابتردش علي الكل لكن لاقيتك رديت علي واحد ده اللي ضايقني , والمشاركه الاولي ليا ماكنش بها اي هجوم عليك , ده كان استفسار منك لانك اكيد عندك خبره اكبر مننا باللعبه , و انا مانزلتش فيفا من زمان وكنت اخر واحده 2004 , فقولت اكيد العيب مني ناي مش عارف اسطب اللعبه , وعموما كانت لهجتي في المشاركه الثانيه فيها دعابه مع عتاب انك رديت علي عضو كان اسلوبه في الكلام نفس اسلوب مشاركتي الاولي و ده كان غيره علي العروبه ان انا اولي بالرد وبعد كده الرد التالي يكون له , علي العموم اكيد تبينلك حقيقه الموضوع , و خللي صدرك رحب لاي سؤال او حتي عتاب من اي عضو
احنا مانقدرش يكون رد الجميل اللي نعمله ليك اننا نهجمك , احنا بس بنكلمك كده من عشمنا فيك علشان تراعي ظروفنا , واحد زيي نزل اللعبه في 10 ايام , و هو منتظر انها تشتغل علشان يكمل صفحه الدعوات اللي بندعيهالك , و انا كنت فاكر انك مابتردش علي الكل لكن لاقيتك رديت علي واحد ده اللي ضايقني , والمشاركه الاولي ليا ماكنش بها اي هجوم عليك , ده كان استفسار منك لانك اكيد عندك خبره اكبر مننا باللعبه , و انا مانزلتش فيفا من زمان وكنت اخر واحده 2004 , فقولت
شكر من طرف :

الردود في هذا الموضوع
RE: لعبة fifa 2008 فيفا كاملة بالكراك جاهزة للتحميل - بواسطة سيد حبيب - 2008-08-11, 08:29 PM

التنقل السريع :

يقوم بقرائة الموضوع: بالاضافة الى ( 6 ) ضيف كريم