تحديث آخر نسخة 1.8.37

تقييم الموضوع :
  • 0 أصوات - بمعدل 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ظاهره غريبه فى التسجيل
السلام عليكم ورحمه الله

انا استخدم استايل روعه الابداع النظامى الجديد ولكن توجد ظاهره فى التسجيل وخاصه عند وضع كلمه المرور وكل ما اضع كلمه مرور يقولى غير مطابقه مع ان الاتنين صح ومفيش مشاكل وانا جربت الاستايل الافتراضى والمشكله ليست به ودى صوره للموضوع

[صورة: 650442681.gif]

ارجو المساعده
الرد
شكر من طرف :
طيب، أخي الكريم،، هل انتبهت لحالة الأحرف (كبيرة أو صغيرة)؟
الرد
شكر من طرف :
انا اقوم بوضع ارقام وليس حروف وحاولت ان اضع حروف برده كانت نفس المشكله موجوده
الرد
شكر من طرف :
اذا ببساطة المشكلة بالإستايل اخى الكريم..
استرجع قالب member_register الى الحالة الإفتراضية اذا كان به تعديلات.. اذا لم يكن كذلك فالمشكلة بجزء اخر بالإستايل.
الرد
شكر من طرف :
السلام عليكم
أخي محمد لقد جربت التسجيل بهذا الأستايل لتوي و هو يسجل بدون مشاكل...
لا أدري لما تظهر هذه المشكلة...
تحياتي
الرد
شكر من طرف :
شكرا على سرعه استجابتكم بس مش عارف ايه المشكله بالظبط وحاولت استرجاع القالب زى ما قال الاخ بيبو لكن المشكله زى ما هيه هيه المشكله عند اعطاء الباسورد فقط لكن مع كتابه الايمل والاسم كل شىء ماشى مظبوط
الرد
شكر من طرف :
اعد رفع ملف member.php و ملف اللغة member.lang.php
مع انى اشك ان المشكلة بهم حيث انك ذكرت ان المشكلة تحدث مع هذا الإستايل فقط
الرد
شكر من طرف :
[صورة: 7710.gif]
الرد
شكر من طرف :
هذه المشكلة عندى انا كمان بمنتداى و لما سألت باردو الأخ murtada_al قام مشكورا بالتسجيل و قال ان التسجيل ماشى معاه تمام مع إن عندى انا تحدث نفس المشكلة و كمان لو جربت تضغط على زر التسجيل ستجد ان المنتدى يطلب منك إدخال اسم العضو فى خانة تسجيل الدخول !!! اعتقد ان المشكلة يمكن بتكون لما بتسجل بأكتر من حساب ؟؟
الرد
شكر من طرف :
(2008-10-01, 06:58 AM)الوَحش كتب : هذه المشكلة عندى انا كمان بمنتداى و لما سألت باردو الأخ murtada_al قام مشكورا بالتسجيل و قال ان التسجيل ماشى معاه تمام مع إن عندى انا تحدث نفس المشكلة و كمان لو جربت تضغط على زر التسجيل ستجد ان المنتدى يطلب منك إدخال اسم العضو فى خانة تسجيل الدخول !!! اعتقد ان المشكلة يمكن بتكون لما بتسجل بأكتر من حساب ؟؟
آسف أخي الخطأ في القالب الأصلي...
لحل المشكلة قم بأرجاع قالب header welcome block guest الى الأفتراضي
تحياتي
الرد
شكر من طرف :

التنقل السريع :

يقوم بقرائة الموضوع: بالاضافة الى ( 1 ) ضيف كريم