تحديث آخر نسخة 1.8.37

تقييم الموضوع :
  • 0 أصوات - بمعدل 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انا مليت من الاستايلات الى مليانة مشاكل
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الحقيقة يا اخوانى انا فعلاً مليت من كثرة تجارب الاستايلات و الى الان لم اجد ستايل بدون مشاكل
اما ان تكون فى التسجيل
او فى عدم ارسال رسائل تفعيل العضوية الى البريد
او عدم القدرة على تحويل الصفحات الى html
او ان هناك مشاكل بالصور و العديد و العديد من المشاكل
ولكن الان ارجوا من المتخصصين و المحترفين فى عمل الاستايلات ان يستخلصوا افضل الاستايلات التى تعمل الان بالفعل
بدون اى مشاكل و يضعوها هنا

و اخيراً اقدم خالص تحياتى لفريق منتدى الدعم العربى تقديراً لمجهوداتهم الرائعة
شكر من طرف :
وعليكم السلام

اخى الكريم اولا احنا بنعمل كل اللى نقدر عليه ومحدش بيخلو من الاخطاء واحنا لما بنحول الاستايلات او بنصممها اكيد بننسا نحل بعض المشاكل

وبننرجو من الاعضاء انها تسعدنا فى حل المشاكل اذا كنا مشموجودين وانا بكلم عن نفسى كواحد من اللى بيحولو ويصممو استايلات

وعن نفسى انا بنزل استايل واللى بيشوف فيه مشاكل بيقلى فى نفس الموضوع وانا مش بتأخر ولا اى حد من اعضاء المنتدى وفوقينا اخى الغالى بيبو مؤسس هذا المنتدى الىل علمنا كلنا كيفيت التحويلوتخطى الاخطاء وحلها

شوف اي استايل عجبك ونزله فى موضوع وانشاء الله احولهولك اولوفي استايل هنا عجبك وفيه اخطاء ان شاء الله احلهالك

تحياتى
شكر من طرف :
السلام عليكم اخى احمد لو تستطيع ترقية الستايل vista من 1.2 الى 1.4.2 اكون شاكر كثيرا لك
منتديات هدرازى
http://hdrazy.com/my
الاصدار 1.4.2
شكر من طرف :
اخى الكريم كاتب الموضوع.
كان من الأفضل ان نشكر مصممى ومحولى الإستايلات على مجهودهم. ومن بعدها نطلب منهم حل المشاكل التى نراها.
وقبل كل هذا كان يتوجب الإلتزام بقوانين المنتدى.
ولذلك يغلق الموضوع.
اذا كان لك رغبة فى إعادة فتحه التزم بقوانين المنتدى ثم راسلنى انا او احد المشرفين.
شكر من طرف :

التنقل السريع :

يقوم بقرائة الموضوع: بالاضافة الى ( 3 ) ضيف كريم